Δεν χρησιμοποιείτε την νεώτερη έκδοση του browser σας.

Ο Internet Explorer 6 δεν αντιστοιχεί στα τωρινά στάνταρντ και δεν υποστηρίζεται πια από αυτήν την ιστοσελίδα.

Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ιστοσελίδα, σας παρακαλούμε να ανανεώσετε την έκδοση του browser σας ή να χρησιμοποιήσετε έναν άλλο browser.

Εδώ θα βρείτε μια λίστα των πιο δημοφιλών browser. Κάντε κλικ σε ένα από τα σύμβολα για να φτάσετε στη σελίδα λήψης.

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Εισαγωγή
Προνόμια
Συμμαχίες
BB-Codes
Άλλες πληροφορίες
Παίκτης
Αποικίες
Κτίρια
Μονάδες
Χάρτης

Μάχες

Αν ένας παίκτης επιτεθεί σε αποικία κάποιου άλλου, τότε γίνεται μάχη. Εδώ οι διάφορες μονάδες μάχονται μεταξύ τους μέχρι μια από τις πλευρές να καταστραφεί εντελώς. Κατά την μάχη μπορούν να ζημιωθούν μόνιμα κτίρια ή το τείχος της πόλης. Ο νικητής μπορεί είτε να λαφυραγωγήσει τις πρώτες ύλες της αποικίας, είτε να την κατακτήσει μέσω του Κόμη, δηλαδή μόνιμα.

Επίπεδα μάχης:

  1. Ζημιές στο τείχος της πόλης
  2. Μάχη των κατασκόπων
  3. Μάχη κανονικών μονάδων
  4. Ζημιές σε κτίρια
  5. Κατάκτηση και λαφυραγώγηση

Ζημιές στο τείχος της πόλης

Πριν γίνει η μάχη, μειώνεται η αξία του τείχους της πόλης. Για να γίνει αυτό, ο παίκτης χρειάζεται κριούς στην επιτιθέμενη στρατιά του. Το επίπεδο του τείχους μειώνεται ανάλογα με τον αριθμό των κριών.

Μάχη των κατασκόπων

Αν υπάρχουν κατάσκοποι στους επιτιθέμενους, η κατασκοπεία υπολογίζεται κανονικά πριν την μάχη.

Μάχη κανονικών μονάδων

Οι κανονικές μονάδες μάχονται μεταξύ τους. Στην μάχη συγκρίνονται οι αξίες επίθεσης κι άμυνας των μονάδων. Μόλις καθοριστούν, αλλάζουν μόνο με γεγονότα.

Για τον επιτιθέμενο ισχύουν οι εξής τροποποιητές:

- Ηθικό: Πρόκειται για μηχανισμό, που υπάρχει για να αποτρέπει τους δυνατούς παίκτες από το να καταστρέφουν τις αποικίες των πιο αδύναμων. Εδώ συγκρίνονται οι βαθμοί όλων των αποικιών του επιτιθέμενου με την βαθμολογία του αμυνόμενου. Αν ο επιτιθέμενος έχει παραπάνω βαθμούς, μειώνεται η αποτελεσματικότητα των μονάδων του, αφού μειώνεται και το ηθικό τους. Το ηθικό κυμαίνεται ανάμεσα σε 30% έως 100%.

- Τύχη: Ο συντελεστής τύχης καθορίζεται τυχαία σε κάθε μάχη και επηρεάζει την δύναμη μάχης. Κυμαίνεται ανάμεσα σε -25% και 25%.

Οι μονάδες του αμυνόμενου μπορούν να βελτιωθούν αμυντικά από τους εξής παράγοντες:

- Μπόνους τείχους: Αυτό το μπόνους προέρχεται από το τείχος και βελτιώνει κάθε αμυντική αξία. Το μπόνους τείχους κυμαίνεται μεταξύ 100% (Επίπεδο 0) και 220% (Επίπεδο 20).

- Νυχτερινό μπόνους: Προστατεύει από επιθέσεις μεταξύ 0:00 και 8:00 η ώρα. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, ο αμυνόμενος κερδίζει από το νυχτερινό μπόνους, που σημαίνει διπλή αμυντική δύναμη όλων των στρατιωτικών μονάδων σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Αν έχουν συγκριθεί οι αξίες μάχης, καθορίζονται οι απώλειες. Ο Κόμης πεθαίνει, αν δεν συνοδευόταν από στρατιές και έγινε μάχη ή αν έχει πεθάνει πάνω από το 50% των μονάδων του επιτιθέμενου.

Ζημιές σε κτίρια

Στο τέλος υπολογίζεται η καταστροφή των άλλων κτιρίων με βάση τις απώλειες του αμυνόμενου και τον αριθμό των καταπελτών του επιτιθέμενου.

Κατάκτηση και λαφυραγώγηση

Μόλις τελειώσει η μάχη και αν νικήσει ο επιτιθέμενος, συμβαίνει το εξής: Οι επιζούσες μονάδες του επιτιθέμενου λαφυραγωγούν τις πρώτες ύλες της αποικίας και πηγαίνουν τα υλικά στην πόλη τους. Αν έχουν επιζήσει Κόμηδες, ξεκινούν με την κατάκτηση της πόλης και κάνουν ζημιές στο κέντρα εξουσίας της αποικίας.

Η σφαίρα επιρροής υπολογίζεται εκ νέου μετά την προσπάθεια κατάκτησης. Αν στην επίθεση καταστράφηκαν κτίρια, αυτό θα επηρεάσει τη νέα σφαίρα επιρροής.


Έκδοση 4.1.0
Παράχθηκε σε 6 ms Ώρα Σέρβερ: 18:01:47